הראוני היום סתירה חמורה בדברי הרב ילקוט יוסף
בהלכות ק''ש כתב (בהערות) שאין הוכחה שדעת מרן השו''ע לחשב את שעות היום מעה''ש עד צה''כ, ומ''ש בסימן רלג ש''פלג המנחה'' הוא שעה ורבע קודם הלילה ניתן לפרש את זה על השקיעה, ולאו דווקא על צה''כ, וממילא אין ראיה דדעת מרן היא דלא כהלבוש והגר''א
אמנם בהלכות שבת (אינני זוכר היכן, אבל הוא מזכיר את זה אינספור פעמים בלויין השבועי) כתב דמי שעושה את פלג המנחה לפי הגר''א, 1.15 לפני השקיעה, הוא נגד מרן השו''ע, וברכותיו לבטלה וכו' וכו', כל החבילה...
ולכאו' הוא סותר את עצמו מיניה וביה:
א. בהליכות עולם כתב אביו (עיין הליכו''ע ש''א ויקהל, ושם קאי לענין פלג המנחה) שמי שמחשב את כל זמני היום כשיטת הגר''א, יש להם ע''מ לסמוך, ושכך הוא עיקר הדין (אינני זוכר הלשון המדויק) ובכלל כל זמני היום הוא פלג המנחה וכאמור
ב. ע''פ מה שביאר בהלכות ק''ש בשם המנח''כ, אפשר לומר דדעת מרן כהגר''א, ושוב אין קושיא, וכי נעלם ממנו מה שכתב בהלכות ק''ש??
בקיצור: יש פה סתירה מיניה וביה, ומעי''ז כבר הערנו לפני כחצי שנה או יותר, בפורום שלהם, ונותרו ללא מענה
אולי המופלגים דהכא יוכלו למצוא לנו מקור חדש, שמה שהגמ' כתבה בפלה''מ י"א שעות חסר רבע הוא טעות, ואז אתי שפיר (וזה כהמצאת מחבר הלוח הידוע מאיזה ישיבה בגאולה)