אם לא מציינים לפסקי הגרע"י והילקו"י - מטעים בהלכה ומכשילים את הרבים

באנר תרומה
סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
מי היא אותה יד זדונית?
יש איזה שם ידוע, וכאמור, איני בקיא אבל סבורני שזה לשה"ר ללא תועלת.
כיצד הרב יצחק לא עמד והצהיר בשניה הראשונה שיד זדונית חדרה לספרו? הרי זה הצעד הראשון שכל אדם היה עושה?
א. ראה את זה רק אחרי תקופה. (מידיעה)
ב. מה יפרסם? שמישהו צחק עליו? שמישהו אחר התבלבל? אנשים תמימים יחשבו בטעות שבגלל זה גם א"א לסמוך על הפסקים כי כל פסק שאינו מסתבר יגידו שנכנס בטעות.
מדוע במשך חודשים ארוכים נמחק שוב ושוב האשכול על "תכלא דפזלון" בפורום מורשת מרן, ואף אחד מהתלמידים המובהקים לא ידע מה קרה כאן, אם זה בסך הכל יד זדונית?
מסברא אני יכול לומר, שזה מכיון שאין שום עניין בדבר, ואין נפק"מ, וזה רק לשה"ר וביזוי ת"ח.
איך יד זדונית יכולה לחדור למחשב הפרטי של הרב יצחק יוסף?
הספרים נשלחים לפני העימוד לכל המגיהים.
איך ספר הלכתי לא עבר הגהה מינימלית לפני הדפסה, ברמה שנדפסו בספר שני עמודים של שחוק והבל?
עבר הגהה. אבל דבר שנכנס אחרי ההגהה לא עובר עוד הגהה.
(מי שמוציא ספרים וקונטרסים יודע איך זה עובד, ואני כותב זאת מניסיון).
איך אפשר לסמוך על ספרי ילקוט יוסף אם ידיים זדוניות עלומות שולטות בספר?
בטעות פעם אחת ויחידה מישהו כתב איזו הגהה ובטעות נכנסה לספר. זה כמו שתראה ספר עם טעות דפוס ולא תסמוך עליו.
אולי תתחיל לכתוב ברצינות ובכבוד ולא תזלזל באינטילגנציה של כל חברי הפורום!...
 
זה מה שהעורך כתב.
וזה

לא הערוך כתב.

סתירה או לא ?
העורך במחילה מכבודו לא מעניין.
יש פסק ברור של הרב יצחק שהתיר לכהן פצו"ד לישא גרושה ללא סייג וללא חילוק בין בת ישראל בין גיורת.
 
בדיחה כל כך מצחיקה לא ראיתי מימי. לא אכפת לך מהביזיון הגדול של הרב יצחק, אכפת לך מהלכות לשה"ר בדבר שפורסם לרבים בקו העדכונים...
לא הבנתי.
הכבוד של הרב נשאר ע"י כך שיודעים שמישהו הכניס.
אם נגיד מי זה - זה לא יוסיף ולא יוריד מהכבוד של הרב.
 
העורך במחילה מכבודו לא מעניין.
יש פסק ברור של הרב יצחק שהתיר לכהן פצו"ד לישא גרושה ללא סייג וללא חילוק בין בת ישראל בין גיורת.
ומה אתה חושב? שהעורך ראה את זה, והכניס את זה לספר שלו כדי לעשות פדיחות לרב?!
 
הרב יצחק יוסף נותן את ספרו למגיה זדוני?

תפקידו של המגיה הוא להוסיף טקסט לספר כאוות נפשו?
א. י"א שהמגיה עשה זאת מסיבה כלשהיא, ואיני יודע מהי, אך אינו מופקע וכבר היה לעולמים.
ב. י"א שרק הכניס זאת כדי שהרב יראה, ובעימוד זה הוחלף וכו'.
אני יכול לכתוב שמועות וסיפורי סבתא. יתכן שאחת השמועות (מהנ"ל או אחרות) גם נכונה, אבל זה לא נפק"מ ואין עניין בזה.
 
לא הבנתי.
הכבוד של הרב נשאר ע"י כך שיודעים שמישהו הכניס.
אם נגיד מי זה - זה לא יוסיף ולא יוריד מהכבוד של הרב.

גם אני לא הבנתי אם אתה באמת תמים או מיתמם. סביר להניח שמיתמם.

אם היה מתפרסם שם של אדם שהכניס את זה לילקוט יוסף, והיו הולכים ומבררים עמו והיה מודה ומסביר מה עשה ואיך עשה, היה מטוהר שמו של הרב יצחק מטעות כל כך מביכה זו.

אבל כבר נע ולד, הרב יצחק לא טען כך, ובפורום מורשת מרן התחמקו ומחקו, וברור שהיתה להם מבוכה גדולה.
 
י"א שהמגיה עשה זאת מסיבה כלשהיא, ואיני יודע מהי, אך אינו מופקע וכבר היה לעולמים.

וי"א שנגלה אליו בחלום המן הרשע, וציווה עליו להכניס בדיחות לתוך ילקוט יוסף, וכן עשה.

אתה באמת חושב שמישהו יאמין לשטויות הללו? עשה זאת מסיבה כלשהי ואיני יודע מהי?
 
י"א שרק הכניס זאת כדי שהרב יראה, ובעימוד זה הוחלף וכו'.

הכניס לתוך הספר כדי שהרב יראה? מה יראה, בדיחה? הכניס בדיחה לתוך הספר כדי שהרב יראה?

בדיחות כאלה ששולחים בוואטסאפ הוא הכניס לתוך הטקסט של הספר כדי שהרב יראה?
 
גם אני לא הבנתי אם אתה באמת תמים או מיתמם. סביר להניח שמיתמם.

אם היה מתפרסם שם של אדם שהכניס את זה לילקוט יוסף, והיו הולכים ומבררים עמו והיה מודה ומסביר מה עשה ואיך עשה, היה מטוהר שמו של הרב יצחק מטעות כל כך מביכה זו.

אבל כבר נע ולד, הרב יצחק לא טען כך, ובפורום מורשת מרן התחמקו ומחקו, וברור שהיתה להם מבוכה גדולה.
לא יודע מה זה הלומד'ס שאתה עושה, ואני גם לא יודע אם אתה תמים או מיתמם.
בזמנו (לפני כשנה+) הפרטים פורסמו והיו ידועים. אולי במורשת מרן לא בגלל דברים מובנים, אבל הדברים פורסמו במקומות אחרים, אז איני יודע מה אתה מנסה כל הזמן לומר.
כבודו של הרב באמת הושב אצל מי שבאמת חקר ובדק.
והיו כאלה שניסו לא לבדוק או שהעדיפו לשמוע ולכתוב רק חלקי דברים בכדי להמעיט בכבודו של הרב. בהצלחה לך אם אתה רוצה להצטרף אליהם (כפי שנראה מהודעותיך. אא"כ אתה כבר הצטרפת אליהם בעבר וכעת רק ממשיך...)
 
וי"א שנגלה אליו בחלום המן הרשע, וציווה עליו להכניס בדיחות לתוך ילקוט יוסף, וכן עשה.

אתה באמת חושב שמישהו יאמין לשטויות הללו? עשה זאת מסיבה כלשהי ואיני יודע מהי?
אתה עושה ציניות מיותרת במקום לבדוק עובדות.
זה לא יעזור מניפולציות וכד'.
מי שזה באמת מעניין אותו מגיע לפרטים, אבל מכיון שאין בזה באמת שום נפק"מ לא התעכבו ע"ז כ"כ.
 
הכניס לתוך הספר כדי שהרב יראה? מה יראה, בדיחה? הכניס בדיחה לתוך הספר כדי שהרב יראה?

בדיחות כאלה ששולחים בוואטסאפ הוא הכניס לתוך הטקסט של הספר כדי שהרב יראה?
אני לא יודע אם אתה משחק אותה או שאתה באמת לא יודע איך הספרים עובדים וגם לפני כשנה נעלמת מהעולם ולא היית בנייעס.
אם אכן כך - אין לי עניין להמשיך לכתוב, ומה שבטוח שלך אין עניין להמשיך לכתוב.
אתה סתם כותב דברים באוויר, ואף אחד באמת לא יתייחס להודעותיך, וגם אין שום מטרה במה שאתה עושה. לא תגיע לשום מסקנה בסופו של דבר.
 
נכון, מאי נפק"מ? בסך הכל שני עמודים של בדיחות שהוכנסו לספר ילקוט יוסף, בוא נשכח מזה ונדביק מדבקות חדשות...
יש נפק"מ הלכתית בזה? יש איזה נפק"מ למעשה על איכות הספר/סמכות הספר וכד'? לא.
כשאני רואה טעות דפוס בספר אני חושב לעצמי איך זה קרה. (אולי שכחו להכניס איזה קטע, אולי התבלבלו במקלדת באות דומה וכד', אבל אין בזה באמת שום נפק"מ לכן אני לא אוציא ספר עם הסבר וטעם לטעויות הקלדה בספר מסויים.
כדאי שתפסיק להאריך במקום שאמרו לקצר.
 
אתה כותב כאן דברים שאפילו אינם בגדר הסבר נורמלי. פשוט זלזול באינטליגנציה של הנוכחים.
תחזור תמחזר ותשחזר את מה שאומרים לך ונראה אם תצליח.
כבר כתבתי שכמה ציניות שתנסה לעשות לא תעזור לך. חבל לך על הזמן.
כדאי שתנסה להמשיך לחפש טעויות הלכתיות אחרות שאותם אולי יהיה מי שיסכים איתך בהם.
 
היית שומע את ההקלטה ואולי מבין טיפה מהים ממה שאתה לא יודע...
א. איני יודע אם ההקלטה נכונה, למרות שהבנתי שלפחות רובה נכון.
ב. אין עניין להשמיע לו, כי הוא לא באמת מחפש את האמת, אלא רק לקנטר.
 
אני לא יודע אם אתה משחק אותה או שאתה באמת לא יודע איך הספרים עובדים וגם לפני כשנה נעלמת מהעולם ולא היית בנייעס.

נכחתי בכל הפורומים כאשר הפרשיה התפוצצה בתקשורת, ואף אחד לא העז אפילו להעלות את ההסבר המצחיק שלך. כאמור, זה פשוט נמחק מפורום מורשת מרן, כי עדיף להשתיק דברים שאין מה לענות עליהם והם גורמים ביזיון גדול.

וכידוע, כל מה שנעשה בפורום מורשת מרן - נעשה בהוראתו הישירה של הרב יצחק יוסף.

ואני יודע היטב איך ספרים עובדים, אף מגיה לא יכניס בדיחה "כדי שהרב יראה".

וגם אחרי התירוץ שלך נותרו בעיות קשות מאוד:

א. הרב יצחק לא עשה הגהה מינימלית אחר המגיהים, ושיחרר לציבור ספר הלכתי עם שני עמודים של בדיחות.

ב. הרב יצחק לא נתן קרדיט מינימלי למגיהים של הספר שעזרו בהדפסתו.

ג. תלמידיו מאז ומעולם התהדרו בזה שהרב עושה את כל העבודה לבדו, ואין איש עמו, אפילו שולח להדפסה. פתאום צצו "מגיהים", הלא דבר הוא.

ד. אם נניח שבאמת יש מושג כזה (כשאתה מקפיד לא להזכיר שום שם של מגיה מתוך צוות המגיהים הדמיוני, למרות שאין בזה שום "לשון הרע" או חוסר כבוד), ומגיהים לו את הספר, הרי המגיה הוא אדם שהרב יצחק יוסף מכיר וסומך עליו, כיצד אותו מגיה לא התנצל עד היום ברבים על טעותו ולא טיהר את שמו של הרב יצחק יוסף?
 
א. ראה את זה רק אחרי תקופה. (מידיעה)
ב. מה יפרסם? שמישהו צחק עליו? שמישהו אחר התבלבל? אנשים תמימים יחשבו בטעות שבגלל זה גם א"א לסמוך על הפקים כי כל פסק שאינו מסתבר יגידו שנכנס בטעות.

א. מאי נפק"מ? מדוע כשראה זאת לא תירץ, ואף רבנים שהתקשרו לשאול מה קרה, נענו שהוא בצער גדול ותו לא?

ב. מה עדיף, שיחשבו שהוא מעתיק לספרו קטעי היתול ללא הבחנה?

אתה רק הולך ומסתבך עם התירוצים שלך.
 
סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
ראשי תחתית