הרב יצחק יוסף כתב שכביכול הגר"י עדס שליט"א משנה מילים מהראשונים, ע"מ שיסתדר לו על ההלכות ש'ממציא'.
דבר זה נמצא כמה וכמה פעמים בספריו, וכמובן חוזר על זה הרבה בדרשותיו, ונביא כמה מהם לדוגמא.
בתחילה נביא ה' מקומות שכתב ע"ז הרב יצחק יוסף בספריו, ולשון דרשה אחת ביזדים,
אח"כ נביא לשונות ספר שערי יהודה - שיעורי חנוכה, ונראה באיזה ענין דיבר הרב בכל דבר.
ואח"כ נביא שתשובה כעי"ז כתב גם הרב יצחק יוסף עצמו,
אך כמובן לא על דברי הגר"י עדס שליט"א, אלא על טענה למה אביו השמיט מלשון הרמ"ע מפאנו.
ולהלן נוכיח שהגר"י עדס שליט"א הביא את הכל לעניין שכתב בלבד, אלא שהמשיג לא שם לב לגבי איזה נושא הוא הביא את הראשונים. ונבאר את הדברים בס"ד.
מקום א':
מקום ב' וג':
ואותה לשון כתב גם בילקוט יוסף פורים עמ' תתקנ
מקום ד':
דבר זה נמצא כמה וכמה פעמים בספריו, וכמובן חוזר על זה הרבה בדרשותיו, ונביא כמה מהם לדוגמא.
בתחילה נביא ה' מקומות שכתב ע"ז הרב יצחק יוסף בספריו, ולשון דרשה אחת ביזדים,
אח"כ נביא לשונות ספר שערי יהודה - שיעורי חנוכה, ונראה באיזה ענין דיבר הרב בכל דבר.
ואח"כ נביא שתשובה כעי"ז כתב גם הרב יצחק יוסף עצמו,
אך כמובן לא על דברי הגר"י עדס שליט"א, אלא על טענה למה אביו השמיט מלשון הרמ"ע מפאנו.
ולהלן נוכיח שהגר"י עדס שליט"א הביא את הכל לעניין שכתב בלבד, אלא שהמשיג לא שם לב לגבי איזה נושא הוא הביא את הראשונים. ונבאר את הדברים בס"ד.
מקום א':
מקום ב' וג':
ואותה לשון כתב גם בילקוט יוסף פורים עמ' תתקנ
מקום ד':