אם לא מציינים לפסקי הגרע"י והילקו"י - מטעים בהלכה ומכשילים את הרבים

באנר תרומה
סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
1. להאמין שהרב יצחק קרא את הקטע הנ"ל ערך אותו, והכניס זאת לילקו"י בלי להבין שזו בדיחה...
ואז לפי זה תוכל להמשיך לצחוק על הרב יצחק שלא רק שמעתיק קטעים לילקו"י אלא אפי' עורך בדיחות לפני שמכניס אותם...

2.
לחשוב בשכל פשוט שהמגיה הביא את הקובץ לכותב הנ"ל (שנזרק מישיבת חזון עובדיה) והוא בתור "נקמה" הכניס את הקטע הזה.

הסברתי באריכות לעיל שזה לא ענין של "אמונה", זאת מציאות. ואכן זה מוכיח שהילקוט יוסף נכתב באופן של העתק הדבק, לפעמים ללא הבחנה ושימת לב.

וכעת אני מבין מדבריך שיש לנו עכשיו שדרוג של הסיפור תוך כדי תנועה? זה כבר לא המגיה הכניס את הקטע כדי שהרב יראה, אלא "הכותב הנ"ל" קיבל מהמגיה והכניס? מיהו הכותב הנ"ל, ואיך הגיע אדם שנזרק מישיבת חזון עובדיה לכתיבה בילקוט יוסף?
 
הסברתי באריכות לעיל שזה לא ענין של "אמונה", זאת מציאות. ואכן זה מוכיח שהילקוט יוסף נכתב באופן של העתק הדבק, לפעמים ללא הבחנה ושימת לב.

וכעת אני מבין מדבריך שיש לנו עכשיו שדרוג של הסיפור תוך כדי תנועה? זה כבר לא המגיה הכניס את הקטע כדי שהרב יראה, אלא "הכותב הנ"ל" קיבל מהמגיה והכניס? מיהו הכותב הנ"ל, ואיך הגיע אדם שנזרק מישיבת חזון עובדיה לכתיבה בילקוט יוסף?
ואיך אותו מגיה לא קיבל קרדיט
שארית ישראל לא יעשו עוולה
 
אני חושב שאם נעשה סקר הרוב יבחרו באופציה 1
יש כאלו שיחתמו על כל דבר שהוא נגד. גם בלי להבין על מה מדובר, העיקר. נגד.

אני שמעתי מחבר כבר לפני שנה את כל הנושא של הפלזון איך נכנס לילקו"י, אני יודע את השמות ואת כל הפרטים.

אבל יש אנשים שזה עושה להם טוב להקניט ולנקום, ולמחזר את הפלזון כל עת שאין להם לענות על דיון אמיתי.
 
וכעת אני מבין מדבריך שיש לנו עכשיו שדרוג של הסיפור תוך כדי תנועה? זה כבר לא המגיה הכניס את הקטע כדי שהרב יראה,
אני לא כתבתי זאת בחיים.
(יש שטענו שכך היה, אבל מה שכתבתי יותר הגיוני ויותר מאומת)
מיהו הכותב הנ"ל, ואיך הגיע אדם שנזרק מישיבת חזון עובדיה לכתיבה בילקוט יוסף?
זה מפורט הכל בהקלטה עם שמות.
(לא ידוע למה המגיה הביא לו את החומר ומאיזו סיבה)
ואיך אותו מגיה לא קיבל קרדיט
שארית ישראל לא יעשו עוולה
כל המגיהים בכל הספרים של הילקו"י לא מקבלים קרדיט.
(וכדוגמת רבים מהספרים)
 
אני שמעתי מחבר כבר לפני שנה את כל הנושא של הפלזון איך נכנס לילקו"י, אני יודע את השמות ואת כל הפרטים.

לא שמענו כבר את הבדיחה הזו מ @מלחמת אש-דת? או אולי זה הניק החדש שלך?

הבנו, אתה יודע את השמות ואת הפרטים, ואתה לא רוצה לגלות לנו כי אתה מאוד רוצה שהרב יצחק יוסף ימשיך להתבזות עוד ועוד עם הנושא הזה. כל הכבוד.
 
יש כאלו שיחתמו על כל דבר שהוא נגד. גם בלי להבין על מה מדובר, העיקר. נגד.

אני שמעתי מחבר כבר לפני שנה את כל הנושא של הפלזון איך נכנס לילקו"י, אני יודע את השמות ואת כל הפרטים.

אבל יש אנשים שזה עושה להם טוב להקניט ולנקום, ולמחזר את הפלזון כל עת שאין להם לענות על דיון אמיתי.
נו אז בא תשתף אתונו
אני נמצא פה בנפש חפצה
 
אבל יש אנשים שזה עושה להם טוב להקניט ולנקום, ולמחזר את הפלזון כל עת שאין להם לענות על דיון אמיתי.

"הדיון האמיתי" כאן הוא בנוגע לאמירתו של הרב יצחק יוסף שכל מי שאינו מצטט את הגר"ע יוסף הוא "מכשיל את הרבים".

ועל זה כתבו, שדוקא ילקוט יוסף מכשיל את הרבים בטעויות רבות, ואפילו בדברי הבאי כמו תכלא דפזלון. זה לא ענין של הקנטה, או נקמה, או מיחזור, זה פשוט תשובה לאמירה של הרב יצחק יוסף שהיא לכשעצמה בגדר הקנטה, נקמה ומיחזור בכל עת של דברים ישנים.
 
ועל זה כתבו, שדוקא ילקוט יוסף מכשיל את הרבים בטעויות רבות, ואפילו בדברי הבאי כמו תכלא דפזלון. זה לא ענין של הקנטה, או נקמה, או מיחזור, זה פשוט תשובה לאמירה של הרב יצחק יוסף שהיא לכשעצמה בגדר הקנטה, נקמה ומיחזור בכל עת של דברים ישנים.
מכשול אין, כי כמעט ואין הערות על גוף ההלכה למעשה, רק על המשא ומתן. וגם בפזלון אין בזה מכשול כי אין בו נפק"מ
 
לא ידוע למה המגיה הביא לו את החומר ומאיזו סיבה

אז תשבו כולכם יחד, עם ההקלטות המביכות שלכם, ותחשבו על סיפור שלם שהציבור יאמין לו. אתם לא יכולים לקשקש משהו ואז להיתקע עם "לא ידוע". אפילו ילדים בגן יתקשו לקבל סיפור כזה של "לא ידוע למה המגיה הביא את החומר לאדם שנזרק מחזון עובדיה ורצה לנקום".
 
נו אז בא תשתף אתונו
אני נמצא פה בנפש חפצה
מדובר באחד המגיהים שמצא את הקונ' הנ"ל, ושלח למגיה אחר כבדיחה, והמגיה האחר הכניס את זה בהעלם דבר, מה המטרה שלו, תגידו אתם.
הבעיה שם שהמגיהים מקבלים קובץ במייל ויש להם אפשרות להגיה בגוף הספר, ולא כשאר מגיהים שמגיהים ע"ג דפים.
אני בררתי את זה בזמנו, כי היה חשוב לי לדעת איך זה נכנס, ודי בזה.
 
מכשול אין, כי כמעט ואין הערות על גוף ההלכה למעשה, רק על המשא ומתן. וגם בפזלון אין בזה מכשול כי אין בו נפק"מ
ופה אין מכשול?
 

קבצים מצורפים

אני לא כתבתי זאת בחיים.

אתה לא מתואם עם ההוא ששלח לך הקלטות?

בוא תסביר לי, לפי הגרסה ההזויה שלך, כיצד כל תלמידי הרב יצחק שמחזיקים פורום שלם ואינם ידועים כאנשים שתקנים במיוחד, שתקו ושותקים עד היום ואינם מפרסמים את שמו של הנבל המנובל שנזרק מחזו"ע והכניס את הקטע הזה לילקוט יוסף, ובגללו הפך הרב יצחק יוסף ללעג וקלס?
 
מצורף חלק מההקלטה (לא מילה במילה...)

אחד המגיהים הוא... הרב תמיד הביא לו חומר להגיה וסמך עליו.

המגיה הזה הביא את החומר לאחד שקוראים לו... בוגר הישיבה הוא הועף מהישיבה והיה לו דכאונות בחיים, התגרש, ומנסה להתנקם ברב.

"הוא עשה את זה בפועל".

מרן שליט"א כתב במכתב לבחור ששאל אותו ש... המגיה עשה זאת. (למרות שהוא לא עשה זאת בפועל אבל זה כמו שהביא נשק למחבל)
 
מדובר באחד המגיהים שמצא את הקונ' הנ"ל, ושלח למגיה אחר כבדיחה, והמגיה האחר הכניס את זה בהעלם דבר, מה המטרה שלו, תגידו אתם.
הבעיה שם שהמגיהים מקבלים קובץ במייל ויש להם אפשרות להגיה בגוף הספר, ולא כשאר מגיהים שמגיהים ע"ג דפים.
אני בררתי את זה בזמנו, כי היה חשוב לי לדעת איך זה נכנס, ודי בזה.
אני מנסה להבין את מה שאתה כותב מישהו עושה בדיחה בתוך ספר תורני???
והמטרה של אותו אחד אני מבין מדבריך ''לדפוק'' את הרב יצחק
אז למה הוא עבד איתו כ''כ הרבה שנים ??
ולמה היום לא מפרסמים את שמו <?
אם הסיפור נכון הוא אמור להיות מוקע אל הקלון ור' יצחק נקי??
 
מדובר באחד המגיהים שמצא את הקונ' הנ"ל, ושלח למגיה אחר כבדיחה, והמגיה האחר הכניס את זה בהעלם דבר, מה המטרה שלו, תגידו אתם

והבדיחה היתה שני עמודים שלמים המשולבים בתוך הטקסט של ספר שלם? והוא שכח לספר לו על הבדיחה, ולא התעניין אצלו איך היתה הבדיחה? והרב יצחק קיבל קובץ ומיד שלח לדפוס מבלי לדעת מה הוסיפו ומה שינו בספרו?

מי יודע עוד כמה בדיחות של המגיהים נכנסו לילקוט יוסף והציבור לא יודע עליהם? (מעכשיו כל טעות וכל הערה על הרב יצחק יוסף תהיה "בדיחה של המגיה"...)

ועד עצם היום הזה יושב אותו מגיה שהוא לכאורה תלמיד נאמן לרב יצחק יוסף, ולא מכריז "אני הוא שהכנסתי את הבדיחה"? ולא אכפת לו שכל העולם חוגג על זה?

נשמע מאוד מאוד אמין.
 
אתה בטוח שעברת כל ההערות שהובאו בפורום הזה?

ההמצאה לחמם מים קרים שהתחממו מע"ש היא לא מכשול? אליבא דהאחים הקדושים היא מכשול גדול.
כן עברתי, על הרוב הקושיות הם על המשא ומתן או קושיות על אביו.
על פסקי ההלכה של הילקו"י, הקושיות הם מועטות כמו על כל ספר הלכה.
על השו"ע יש יותר קושיות מהט"ז הש"ך הסמ"ע המג"א הב"ש והח"מ ושאר נו"כ.
 
מרן שליט"א כתב במכתב לבחור ששאל אותו ש... המגיה עשה זאת

בוא נעזוב את כל הדמיונות שיש בגרסה הזו (שעליהם כבר עמדנו לעיל) ונתמקד במה שניתן לאימות, מכתב ממרן שליט"א.

איפה המכתב הזה? מדוע המכתב הזה לא פורסם עד היום? אולי מפחדים שיהיה עוד ויותר חוכא ואיטלולא, שמרן שליט"א מפיל את הטעויות על המגיה?
 
איפה המכתב הזה? מדוע המכתב הזה לא פורסם עד היום? אולי מפחדים שיהיה עוד ויותר חוכא ואיטלולא, שמרן שליט"א מפיל את הטעויות על המגיה?
כי מרן שליט"א לא יפרסם מכתב ו"יוקיע" מישהו ברבים (בפרט שהמגיה לא ברור שאשם) בגלל חבורת משועממים שמחפשים על מה להעיר על דבריו
 
והבדיחה היתה שני עמודים שלמים המשולבים בתוך הטקסט של ספר שלם? והוא שכח לספר לו על הבדיחה, ולא התעניין אצלו איך היתה הבדיחה? והרב יצחק קיבל קובץ ומיד שלח לדפוס מבלי לדעת מה הוסיפו ומה שינו בספרו?
כבר העירו שאי"ז נוסח ממש של הקונטרס אלא מעט מעובד, ומי הוא זה שבשביל בדיחה החליט לערוך ולעבד את הקונטרס הלז.
 
על פסקי ההלכה של הילקו"י, הקושיות הם מועטות כמו על כל ספר הלכה

כי פסקי ההלכה עצמם הם מועטים, הרוב זה פסקי אביו. כשאין לו את פסקי אביו הוא מעתיק מפסקי תשובות. כמדומה שהעירו על כך במקום אחר (ואיני מוצא כעת), שהעתיק מפסקי תשובות ואז חזר בו.
 
כי מרן שליט"א לא יפרסם מכתב ו"יוקיע" מישהו ברבים (בפרט שהמגיה לא ברור שאשם) בגלל חבורת משועממים שמחפשים על מה להעיר על דבריו
אז שלפחות הרב כ. שמואלי יוציא מכתב.
או לחילופין הרב אושרי אזולאי
 
כי מרן שליט"א לא יפרסם מכתב ו"יוקיע" מישהו ברבים (בפרט שהמגיה לא ברור שאשם) בגלל חבורת משועממים שמחפשים על מה להעיר על דבריו

רק לידיעתך, לא מדובר ב"חבורת משועממים". תכלא דפזלון הפך ללעג וקלס בכל אתר ואתר, גם אצל רבנים ויושבי על מדין, לא היה אפילו אחד שפספס את הספר.

בכל אופן, אתה טוען שהמגיה הלך והביא את טקסט הספר "ילקוט יוסף" לאדם ששונא ורוצה להתנקם ברב יצחק יוסף, שיערוך אותו ויוסיף בו דברים כרצונו, ובכל זאת "לא ברור שאשם"?

ככל שהאשכול הזה מתארך, הסיפורים שלכם הופכים להיות מביכים יותר ויותר.
 
כבר העירו שאי"ז נוסח ממש של הקונטרס אלא מעט מעובד, ומי הוא זה שבשביל בדיחה החליט לערוך ולעבד את הקונטרס הלז.
בדיוק הפוך.

אם הקטע ערוך ומעובד זה וודאי לא מדברי מרן שליט"א,

זה כבר מוגזם לומר שערך בדיחה בלי להשים לב שזו בדיחה
 
סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
ראשי תחתית