אתה מוזמן לי את ההבדל אצלי.
בכל אופן, העמסת עלי את כל כאבי הבטן שלך על אחרים, דברים שלא כתבתי מעולם. זו גם הוצאת שם רע וגם הסטת האשכול ע"י שטויות והבלים.
באמת נראה לי נעצור את זה וחבל סתם להגרר לפינות כאלה.במקום לענות על זה, אתה מסיט את הדיון, כי אין באמת מה לענות.
בארתי כבר מה אני חושב.הילקוט יוסף פשוט העלים מהקורא בגוף ההלכה שמדובר במחלוקת שו"ע ורמ"א, וכך חשב להסתיר את העובדה שהוא פוסק כרמ"א נגד השו"ע, כאשר מנהג מרוקו הוא כשו"ע. והעיקר ש"קיבלנו הוראות מרן"...
גם שמרן הרב עובדיה פוסק כמו השו"ע הוא לא כותב אותו בהלכה למעלה (אולי במקומות בודדים)
ואותו דבר פה...
למה שנכתוב מי הם הדעות בהלכות למעלה?
זה כמעט ולא הדרך שלו בספרים.
ורק פה שרצה לכתוב בסוף שהנוהגים כדעה קמא "יש להם על מה לסמוך" הביא זאת בתורת מח', אבל לא צריך לפרט את הדעות בהלכה למעלה.
אתה רוצה ישר תקפוץ לכך למחשבות שהוא בא "להסתיר מהקורא הבעל בית" שזו דעת השו"ע...
(מי שמעניין אותו באמת אם זה השו"ע או לא יפתח את ההערה ולא יסתכל רק למעלה)