כוונתך הפוך, שהרב משאש לא היה חותם אא"כ הרב עובדיה מצטרף. כמבואר בכמה מתשובותיו.
לא בדרך כלל אלא לפעמים, לפעמים ביקש שיצטרף אליו הגר"ע, ולפעמים להיפך. וכנראה נעלם מעיניך הסלקטיביות.
שו"ת יביע אומר חלק ט - אבן העזר סימן לו:
"כן נראה לי להלכה ולמעשה,
ובלבד שיסכימו עמי שנים מגדולי ירושלים המפורסמים שליט"א... (ובסימן הבא) העתק התשובה הנ"ל נשלח לשני המאורות הגדולים בירושלים, הלא הם הגר"ש משאש שליט"א, הרב הראשי וראב"ד לירושלים, והגר"ש ישראלי חבר בית הדין הגדול בירושלים, ושניהם העלו במסקנתם להתיר".
ובשו"ת יביע אומר חלק ט - אבן העזר סימן לח:
"שאלה: הנה באה האשה מרת ש. ל. וסיפרה, שבעלה האחרון מת... וכן הסכים עמי ידידי הגר"ש משאש שליט"א רבה של ירושלים, להתירה בלא חליצה".
ובשו"ת יביע אומר חלק י - אבן העזר סימן ה:
"אודות האשה א. ק. שנישאת בחופה וקידושין לש. ס. בעיר תוניס, כדמו"י"... ולרווחא דמילתא שלחתי את השאלה לידידנו הגר"ש משאש לחוות דעתו בזה, ואף הוא העלה בכחא דהיתרא".
ובשו"ת יביע אומר חלק י - אבן העזר סימן יד:
"נשאלתי מאת הרה"ג ר' יוסף פישמן נר"ו במעשה שבא לפניו, זוג צעיר שהתארסו כבר מזמן... הפנתי את השאלה לרבה של ירושלים הגר"ש משאש, והעלה בכחא דהיתרא".
ובשו"ת יביע אומר חלק ט - אבן העזר סימן ב:
"נשאלתי מאת הרבנים בסאן פאולו (ברזיל), אודות איש ואשה שנישאו בחופה וקידושין... והנה שלחתי השאלה הנ"ל לידידי הגר"ש משאש גאב"ד ירושלים, לחוות דעתו בזה".
וכן בעניינים אחרים, ראה שו"ת יביע אומר תוכן העניינים חלק י' - אורח חיים:
"תינוק שנולד בליל שבת כעשרים דקות אחר שקיעת החמה, נימול בשבת. וכבר העלתי כן בשו"ת יביע אומר ח"ז (סי' מא),
והסכים עמי הגר"ש משאש זצ"ל, רבה של ירושלים... ולאפוקי מאברך אחד שיצא חוצץ כנגד הדברים המצודקים האלה, וטעה בהבנת דברי מרן הבית יוסף, וצווח ככרוכיא על כך, ולא ידע ולא הבין בחשכה יתהלך, וכתבתי לדחות דבריו".