אם לא מציינים לפסקי הגרע"י והילקו"י - מטעים בהלכה ומכשילים את הרבים

סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
מי היא אותה יד זדונית?
יש איזה שם ידוע, וכאמור, איני בקיא אבל סבורני שזה לשה"ר ללא תועלת.
כיצד הרב יצחק לא עמד והצהיר בשניה הראשונה שיד זדונית חדרה לספרו? הרי זה הצעד הראשון שכל אדם היה עושה?
א. ראה את זה רק אחרי תקופה. (מידיעה)
ב. מה יפרסם? שמישהו צחק עליו? שמישהו אחר התבלבל? אנשים תמימים יחשבו בטעות שבגלל זה גם א"א לסמוך על הפקים כי כל פסק שאינו מסתבר יגידו שנכנס בטעות.
מדוע במשך חודשים ארוכים נמחק שוב ושוב האשכול על "תכלא דפזלון" בפורום מורשת מרן, ואף אחד מהתלמידים המובהקים לא ידע מה קרה כאן, אם זה בסך הכל יד זדונית?
מסברא אני יכול לומר, שזה מכיון שאין שום עניין בדבר, ואין נפק"מ, וזה רק לשה"ר וביזוי ת"ח.
איך יד זדונית יכולה לחדור למחשב הפרטי של הרב יצחק יוסף?
הספרים נשלחים לפני העימוד לכל המגיהים.
איך ספר הלכתי לא עבר הגהה מינימלית לפני הדפסה, ברמה שנדפסו בספר שני עמודים של שחוק והבל?
עבר הגהה. אבל דבר שנכנס אחרי ההגהה לא עובר עוד הגהה.
(מי שמוציא ספרים וקונטרסים יודע איך זה עובד, ואני כותב זאת מניסיון.
איך אפשר לסמוך על ספרי ילקוט יוסף אם ידיים זדוניות עלומות שולטות בספר?
בטעות פעם אחת ויחידה מישהו כתב איזו הגהה ובטעות נכנסה לספר. זה כמו שתראה ספר עם טעות דפוס ולא תסמוך עליו.
אולי תתחיל לכתוב ברצינות ובכבוד ולא תזלזל באינטילגנציה של כל חברי הפורום!...
 
בדיחה כל כך מצחיקה לא ראיתי מימי. לא אכפת לך מהביזיון הגדול של הרב יצחק, אכפת לך מהלכות לשה"ר בדבר שפורסם לרבים בקו העדכונים...
לא הבנתי.
הכבוד של הרב נשאר ע"י כך שיודעים שמישהו הכניס.
אם נגיד מי זה - זה לא יוסיף ולא יוריד מהכבוד של הרב.
 
העורך במחילה מכבודו לא מעניין.
יש פסק ברור של הרב יצחק שהתיר לכהן פצו"ד לישא גרושה ללא סייג וללא חילוק בין בת ישראל בין גיורת.
ומה אתה חושב? שהעורך ראה את זה, והכניס את זה לספר שלו כדי לעשות פדיחות לרב?!
 
הרב יצחק יוסף נותן את ספרו למגיה זדוני?

תפקידו של המגיה הוא להוסיף טקסט לספר כאוות נפשו?
א. י"א שהמגיה עשה זאת מסיבה כלשהיא, ואיני יודע מהי, אך אינו מופקע וכבר היה לעולמים.
ב. י"א שרק הכניס זאת כדי שהרב יראה, ובעימוד זה הוחלף וכו'.
אני יכול לכתוב שמועות וסיפורי סבתא. יתכן שאחת השמועות (מהנ"ל או אחרות) גם נכונה, אבל זה לא נפק"מ ואין עניין בזה.
 
לא הבנתי.
הכבוד של הרב נשאר ע"י כך שיודעים שמישהו הכניס.
אם נגיד מי זה - זה לא יוסיף ולא יוריד מהכבוד של הרב.

גם אני לא הבנתי אם אתה באמת תמים או מיתמם. סביר להניח שמיתמם.

אם היה מתפרסם שם של אדם שהכניס את זה לילקוט יוסף, והיו הולכים ומבררים עמו והיה מודה ומסביר מה עשה ואיך עשה, היה מטוהר שמו של הרב יצחק מטעות כל כך מביכה זו.

אבל כבר נע ולד, הרב יצחק לא טען כך, ובפורום מורשת מרן התחמקו ומחקו, וברור שהיתה להם מבוכה גדולה.
 
י"א שהמגיה עשה זאת מסיבה כלשהיא, ואיני יודע מהי, אך אינו מופקע וכבר היה לעולמים.

וי"א שנגלה אליו בחלום המן הרשע, וציווה עליו להכניס בדיחות לתוך ילקוט יוסף, וכן עשה.

אתה באמת חושב שמישהו יאמין לשטויות הללו? עשה זאת מסיבה כלשהי ואיני יודע מהי?
 
י"א שרק הכניס זאת כדי שהרב יראה, ובעימוד זה הוחלף וכו'.

הכניס לתוך הספר כדי שהרב יראה? מה יראה, בדיחה? הכניס בדיחה לתוך הספר כדי שהרב יראה?

בדיחות כאלה ששולחים בוואטסאפ הוא הכניס לתוך הטקסט של הספר כדי שהרב יראה?
 
גם אני לא הבנתי אם אתה באמת תמים או מיתמם. סביר להניח שמיתמם.

אם היה מתפרסם שם של אדם שהכניס את זה לילקוט יוסף, והיו הולכים ומבררים עמו והיה מודה ומסביר מה עשה ואיך עשה, היה מטוהר שמו של הרב יצחק מטעות כל כך מביכה זו.

אבל כבר נע ולד, הרב יצחק לא טען כך, ובפורום מורשת מרן התחמקו ומחקו, וברור שהיתה להם מבוכה גדולה.
לא יודע מה זה הלומד'ס שאתה עושה, ואני גם לא יודע אם אתה תמים או מיתמם.
בזמנו (לפני כשנה+) הפרטים פורסמו והיו ידועים. אולי במורשת מרן לא בגלל דברים מובנים, אבל הדברים פורסמו במקומות אחרים, אז איני יודע מה אתה מנסה כל הזמן לומר.
כבודו של הרב באמת הושב אצל מי שבאמת חקר ובדק.
והיו כאלה שניסו לא לבדוק או שהעדיפו לשמוע ולכתוב רק חלקי דברים בכדי להמעיט בכבודו של הרב. בהצלחה לך אם אתה רוצה להצטרף אליהם (כפי שנראה מהודעותיך. אא"כ אתה כבר הצטרפת אליהם בעבר וכעת רק ממשיך...)
 
וי"א שנגלה אליו בחלום המן הרשע, וציווה עליו להכניס בדיחות לתוך ילקוט יוסף, וכן עשה.

אתה באמת חושב שמישהו יאמין לשטויות הללו? עשה זאת מסיבה כלשהי ואיני יודע מהי?
אתה עושה ציניות מיותרת במקום לבדוק עובדות.
זה לא יעזור מניפולציות וכד'.
מי שזה באמת מעניין אותו מגיע לפרטים, אבל מכיון שאין בזה באמת שום נפק"מ לא התעכבו ע"ז כ"כ.
 
סטטוס
לא פתוח לתגובות נוספות.
ראשי תחתית