בזמנו נכתב על מהרשדם בארוכה בפורום אוצר החכמה.לגבי המהרשד"ם,
מחלוקת ישנה, לא הרב יצחק המציא את זה
יעויין, בלי נגיעות, במהרשד"ם מהדו' ישנה,
ותראה שאפשר ואפשר להבין איך שרוצים.
לגבי המהרשד"ם,
מחלוקת ישנה, לא הרב יצחק המציא את זה
יעויין, בלי נגיעות, במהרשד"ם מהדו' ישנה,
ותראה שאפשר ואפשר להבין איך שרוצים.
@יעקבי חשבתי שאתה הולך להפתיע עם משהו עדכני ...
אם ברשותו של מר אוצר החכמה, יעלה נא את העמוד המדובר מהמהדורה הישנה,אי אפשר להבין איך שרוצים!
אם ברשותו של מר אוצר החכמה, יעלה נא את העמוד המדובר מהמהדורה הישנה,
ואם אכן אראה שטעיתי, אודה לך מאוד על הערה.
עוד בענין אם היה חרם מפורום אוצר החכמה.
אכן באמת, כעת נראה שהדברים ברורים שכוונתו שלא יעשו פעמיים שמיטה, ייש"כ.
אך בכל זאת יש לציין שיש אחרונים, ציץ הקודש והרב פישר, שכן הבינו כך, יש לעיין.
אכן באמת, כעת נראה שהדברים ברורים שכוונתו שלא יעשו פעמיים שמיטה, ייש"כ.
כל שכן בן בנו של כל שכן , שאין זה יכול ללכת על נושא "שכלל לא דיבר עליו"אבל האמת יורה דרכו דמיירי במה שעסק בו קודם לכן,
אולי לא שמת לב למה שהעלת. לתשומת לבך....שלחו לי
כנראה יש לך ראיה סלקטיבית.אולי לא שמת לב למה שהעלת. לתשומת לבך...
מדברי הגר"מ מזוז שהבאת בקובץ הנ"ל
שאפילו תהיינה אלף השגות לא יגרעו מכבוד המחבר מאומה.
דברים כדרבנות!!!שלחו לי
כתבתי לך מה שקשור גם אליך.כנראה יש לך ראיה סלקטיבית.
תקרא הכל.
אני משיב אפילו לא באותה שפה של המשיג. וד"ב.כתבתי לך מה שקשור גם אליך.
וגם לך צריך לומר שלא להשיג בתקיפות, אלא שאין לך חשיבות אם אתה מדבר בתקיפות או לא.
כל עוד שהוא דן בדבריהם, גם בתקיפות, שהמטרה ליישב קושיות ותמיהות על פסקי אביו. אתה כל יום פותח אשכול עם דיונים ישנים, והשבוע נזכרת בכלל במכתב מהשמיטה של תשס"ח, וכתבת כותרת מבזה, שמנהלי הפורום שינו אותה.אני משיב אפילו לא באותה שפה של המשיג. וד"ב.
המטרה מתירה לומר דברים שלא נכונים ולדבר בזלזול נגד מי שגדול?!כל עוד שהוא דן בדבריהם, גם בתקיפות, שהמטרה ליישב קושיות ותמיהות על פסקי אביו.
יש לך בעיה עם זה? אנחנו מנגישים לציבור שידע את האמת.אתה כל יום פותח אשכול עם דיונים ישנים, והשבוע נזכרת בכלל במכתב מהשמיטה של תשס"ח,
מבזה? כתבתי 'מחאת גדולי ישראל נגד דברים שנכתבו בילקוט יוסף', וזה בדיוק מה שהיה. אתה רוצה להתכחש למציאות? בכבוד.וכתבת כותרת מבזה, שמנהלי הפורום שינו אותה.
הבעיה היא שלך לא שלי, בת"ח יש מושג דאורייתא רתיחא ליה, ובפרט שהיו רבים שהקשו ותמהו על מרן זצ"ל לא באמת אלא כי היה להם בעיות אחרות ואכמ"ל, וזכותו של בנו ליישב דבריו גם אם משיב בצורה נחרצת. וודאי שלא אתה תאמר לו מה ואיך ולמה.יש לך בעיה עם זה? אנחנו מנגישים לציבור שידע את האמת.
לא קבלת על כך שאנחנו מעלים דיונים ישנים מדברי הילקוט יוסף?הבעיה היא שלך לא שלי,
אתה כל יום פותח אשכול עם דיונים ישנים, והשבוע נזכרת בכלל במכתב מהשמיטה של תשס"ח,
בת"ח יש מושג דאורייתא רתיחא ליה,
המטרה מתירה לומר דברים שלא נכונים ולדבר בזלזול נגד מי שגדול?!
לא שמעתי מעולם דברים כאלו. גם אני יכול להגיד לך שהרב יצחק יוסף מתקיף את אחיו כי הוא שונא אותו, תוכיח שלא... המוציא מחבירו עליו הראיה.ובפרט שהיו רבים שהקשו ותמהו על מרן זצ"ל לא באמת אלא כי היה להם בעיות אחרות ואכמ"ל,
וזכותו של בנו ליישב דבריו גם אם משיב בצורה נחרצת. וודאי שלא אתה תאמר לו מה ואיך ולמה.
המטרה מתירה לומר דברים שלא נכונים ולדבר בזלזול נגד מי שגדול?!
הבעיה שלך כלפי שמיא, כי כל אחד יכול להעלות כאן תמיהות על מחברי ספרים עד אין סוף, השאלה אם זה הדרך.לא קבלת על כך שאנחנו מעלים דיונים ישנים מדברי הילקוט יוסף?
אז מה הדרך? לספוג עלמא דשיקרא?הבעיה שלך כלפי שמיא, כי כל אחד יכול להעלות כאן תמיהות על מחברי ספרים עד אין סוף, השאלה אם זה הדרך.
כנראה לא הבנת-שוב זכותו להשיב וליישב דברי אביו גם אם מדבר בתקיפות
המטרה מתירה לומר דברים שלא נכונים ולדבר בזלזול נגד מי שגדול?!