אסקופה הנדרסת לרגלי גדו"י
חבר קבוע
לזכרוני הוא כותב שגם לדעת מרן אין קפידא שלא להקרות יברכך, ולכן עדיף לצאת דעת המקובליםאגב, למה מרן זצ"ל שינה את מנהג קהיר שהש"ץ יקריא גם תיבת יברכך לכהנים נגד דעת מרן?
איפה בדיוק כתוב בגמ' שחייבים ליפול על פניו?זה ביטול דינא דגמ' וכל הראשונים וכל האחרונים
לא קרה להם שום דבר? לך תלמד קצת היסטוריה...[עובדא שכל עמך ישראל שנופלים על פניהם מאות ואלפי שנים לא קורא להם שום דבר]
[אליבא דאמת אין כאן שום טענה, כל טענת הבא"ח הוא שדורינו אינו ראוי לזה]