מה הקשר??ודאי, אין מישהו שכל דבריו מוסכמים, אבל הם כמעט תמיד מביאים גם את הצד השני, ובמקומות שלא זה כמעט תמיד בבחינת ד"ת עניים במקו"א ועשירים במקו"א.
הרב סופר כתב טענה, ואתה באת וטענת כנגדו שדבריו לא מוסכמים. כלומר רמזת שדבריו בעצם לא נכונים [כי אם לא היו מוסכמים אבל עדיין הוא הצודק, אז מה הבעיה?].
אז כשמישהו טוען נגדך שגם דבריך ורבותיך לא מוסכמים, אתה משיב, נכון אבל הם מביאים את הצד השני ג"כ. מה הקשר? האם זה ערובה לכך שהם צודקים?
וחוץ מזה הרב סופר מביא הרבה מאד את החולקים ומאריך לדחותם. ראה בספריו הרבים. ואדרבה, העלו בקובץ תורת ציון החדש [חלק ז] https://forum.mizrach.co.il/threads/qwvz-twrt-zywn-vtwrtw-sl-mrn-hwr-lzywn-zy.1620/
מאמר בענין פסיק רישיה דלא ניחא ליה שהגרע"י התעלם מטענות המון המון אחרונים, וכלל לא הביאם. גם בענין חשמל בשבת הביאו שם המון אחרונים שסוברים כהחזו"א. וראה גם ביבי"א ח"ז בענין ברכה אחרונה על המגילה ביחיד שלא הביא אפילו ראשון אחד הסובר שיש לברך גם ביחיד, בעוד שיש כעשרים ראשונים הסוברים כן [ראה בקובץ רב ברכות ח"ב]. ודי בזה.